Kontaktinfo

 Telefon 69 25 76 07, tast 2
 Epost resepsjon@mosseasylife.no

 

 

 

 

Hvordan bygges easylife kursene opp?

DET SITTER MELLOM ØRA!

Skal man lykkes med en livsstilsendring, må man være motivert. På EasyLife jobber vi mye med mental trening, slik at du skal få en positiv og riktig innstilling.

 

Både trening og kosthold

I easylife er både en endring av kostholdsrutiner og treningsrutiner viktig. Du får full tilgang til både ditt treningssenter og vår easylife avdeling (kun tilgjengelig for våre easylife medlemmer). Dette gjør at du også kan være med på gruppetrening som holdes av ditt treningssenter hvis du ønsker dette.

 

Møtes jevnlig

Vi møtes som gruppe ofte, i starten er det hver uke. Etter hvert som man blir mer selvstendig møtes vi sjeldenere som gruppe men vi oppfordrer mer kontakt med din kursleder slik at din fremgang på treningen blir sikret.

 

Bli en del av en gruppe!

På EasyLife er man også del av en gruppe, der alle er i samme båt. Gruppedynamikken er positiv, deltakerne støtter, oppmuntrer og backer hverandre. Man trenger selvfølgelig ikke å dele alt med de andre, men mange snakker om opplevelsen av å være med på et lag. Lagfølelsen hjelper deg å nå målet ditt.

 

Forpliktelse

Siden hver og en blir fulgt opp av instruktøren, føles også det som en positiv forpliktelse. Man ønsker å være flink, og lykkes. Driver man på alene, er det lettere å gi opp. Vi i EasyLife hjelper deg fremover i prosessen. 

Vil du vite mer?

 

Logger din fremgang

Vi vil notere vekten din hver kurssamling og gi deg råd etter hva din målsetning er. I vår easylife avdeling logger vi også din fremgang på treningen slik at programmet blir tilpasset din fremgang. 

 

Regelmessighet - trening er ferskvare!

Sett av faste dager/tider i uka, spesielt i starten, til treningen blir en naturlig del av hverdagen.  I tillegg bør du være bevisst på å benytte anledninger som byr seg underveis i dagliglivet til å være aktiv.

 

Variasjon

Viktig både for kroppen og hodet. Allsidig aktivitet gir bedre mulighet til å påvirke den generelle helsen, samt større sjanse til å unngå skader eller gå lei. Få inn trening som har elementer av både styrke og utholdenhet, i løpet av uka.

 

Progresjon

Viktig for å sikre en fin utvikling og resultater, men også for å unngå skader. Start på det nivået du er, og øk etter hvert som formen blir bedre. Dette trenger man ofte råd og hjelp til å styre hvis man ikke er dreven i trening fra før.

 

Ta kontakt i dag

Send gjerne en  uforpliktende  forespørsel til post@ditt-treningssenter.no  og vi tar kontakt med deg så snart vi kan. Eller ringt 69 25 76 07, tast 2  , og vi håper vikan informere deg mer om Easylife.

Velkommen

© 2019 - Moss EasyLife
CMS: My Editor :: Design: Final Touch Reklame AS